STRONA GŁÓWNAO targach

Jak zamawiać

Kilka słów o targach

Internetowe Targi Farmaceutyczne powstały z myślą o tych farmaceutach, którzy ceniąc swój czas chcą szybko i sprawnie korzystać z promocji oferowanych przez producentów. Internetowa forma targów pozwala zaoszczędzić czas, a także uzyskać upusty znane z tradycyjnych form targowych naszej hurtowni. Zachęcamy do składania zamówień w formie on-line.

Warunki i terminy realizacji

Wszystkie zamówienia złożone poprzez system są przekazywane bezpośrednio do Działu Sprzedaży. Realizacja uwarunkowana jest aktualnymi stanami magazynowymi i nie przekracza 8 dni roboczych. Zamówienia będą realizowane w kolejności ich składania w systemie, w miarę aktualnych możliwości magazynowych. Hurtap SA zastrzega sobie prawo do opóźnień w realizacji oraz wycofania zamówień w przypadku, kiedy producent nie zabezpieczył magazynowych ilości towarów oferowanych w Internetowych Targach Farmaceutycznych. Hurtap SA zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówień, które nie spełniają wymogów pakietów bez informowania o tym fakcie klienta.

Jak korzystać z systemu

Aby składać zamówienia w systemie niezbędne jest posiadanie konta klienta, a także loginu oraz hasła dostępu do konta.
Konto posiada każda apteka współpracująca z Hurtap SA. Aby otrzymać login oraz hasło do konta należy wypełnić formularz aktywacyjny. Konta bez aktywacji nie są aktywne i nie można dokonywać poprzez nie zamówień w systemie.

Jak aktywować konto w systemie

Aby aktywować konto w systemie niezbędna jest znajomość numeru klienta w systemie Hurtap SA oraz posiadanie skrzynki poczty elektronicznej. Aktywacji dokonają Państwo poprzez podanie tych danych w formularzu aktywacyjnym.
Prosimy zwrócić szczególną uwagę na poprawność podanego adresu e-mail, zostanie na niego wysłany kod aktywacyjny, który umożliwi dalsze korzystanie z systemu.

Koszyk klienta

Zamówienia w systemie dokonują Państwo w kilku etapach. Po zalogowaniu do systemu uzyskają Państwo możliwość określania ilości towarów, które chcą Państwo zamówić. Towary promocyjne połączone są w systemie w pakiety, których warunki będą przedstawione w systemie. System dokona wstępnej weryfikacji zamówionego pakietu i w przypadku niespełnienia przez zamówienie wymagań stawianych pakietowi poinformuje o tym użytkownika odpowiednim komunikatem. Operację zamawiania można prowadzić dla wielu pakietów.

Jak przekazać zamówienie do realizacji

Po zamówieniu wszystkich produktów i spełnieniu zależności mogą Państwo sprawdzić swoje zamówienie poprzez kliknięcie na Koszyk znajdujący się w prawym górnym rogu strony. W tym miejscu mogą Państwo również korygować zamówienie, usuwać pozycje z zamówienia lub powrócić do zakupów. Jeśli zamówienie, które Państwo złożyli jest poprawne, mogą przekazać je Państwo do realizacji, poprzez kliknięcie w odnośnik Dalej znajdujący się w koszyku, bądź powrócić do zakupów klikając w odnośnik Kontynuuj zamawianie. Po kliknięciu w odnośnik Dalej wyświetli się podsumowanie zamówienia, aby dokończyć jego realizację i przesłać do realizacji w Hurtap SA należy kliknąć Zamawiam.

Czy zamówienie zostało przekazane do realizacji?

Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie przesłane do Państwa poprzez e-mail na adres podany w profilu klienta. Po złożeniu zamówienia należy sprawdzić swoją skrzynkę pocztową.

Należności wynikające z zamówienia

System w momencie składania zamówienia oblicza wstępny koszt zakupów, jednakże koszty rzeczywiste mogą nieznacznie różnić się od skalkulowanych w systemie. Może to być spowodowane ograniczeniami technicznymi systemu do określenia pewnych parametrów wymaganych przez producentów. Wszelkie wymagania których technicznie nie można uwzględnić w systemie będą wyszczególnione na stronie pakietu, a wartości zostaną obliczone ręcznie przez Dział Sprzedaży. W przypadku, kiedy zamówiony pakiet został dodany do zamówienia, a nie spełnia on kryteriów opisanych w charakterystyce pakietu, nie zostanie on zrealizowany.

Nasi partnerzy